Мястото

Мястото
Чехослoвашкия клуб на ул."Кракра" 15, в чиято зала се провеждаше милонгата Танго бар

четвъртък, 1 ноември 2007 г.

7 ноември 2007 - Червена милонга + смяна на мястото

На 7 ноември 2007 вместо обичайната Тангобар милонга, Студио ТангерИН организира MILONGA ROJA (Червена милонга) в клуба на бул. "Витоша" 18 (стъклената врата отдясно непосредствено до входа на Upstairs). Начало 19.30 ч., вход 3 лв., облекло червено, ще има награда за най-интересен костюм.

През тази седмица милонгата Тангобар ще се проведе по изключение в петък (9 ноември), на обичайното място и по обичайното време - ул."Кракра" 15, 19.30 - 22.30 ч.

2 коментара:

Анонимен каза...

Superminuti s TangoBar, mnogo se kefja...
И затова:
ЗА ЛЮБОВТА И ВЯРАТА
Трудно ми е днес напук
да празнувам "Сърп и чук" -
още помня аз левицата,
дето свила е денсицата,
и в далечна надпревара
бе с Фидел и Че Гевара...
Таз' червена "вечна" вяра
е далеч от мойта мяра -
помня аз едно
истински добро:
вярваш ли в "бандера роса",
все ще ходиш гола, боса!
Затова ще кажа ясно -
без да ми е никак тясно:
В ДНИ И НОЩИ СЛЕД УМОРАТА
АЗ ОБИЧАМ ТАНГО-ХОРАТА!
Цвети, 7 ноември 2007,Milonga Roja

Анонимен каза...

Superminuti s TangoBar, mnogo se kefja...
И затова:
ЗА ЛЮБОВТА И ВЯРАТА
Трудно ми е днес напук
да празнувам "Сърп и чук" -
още помня аз левицата,
дето свила е денсицата,
и в далечна надпревара
бе с Фидел и Че Гевара...
Таз' червена "вечна" вяра
е далеч от мойта мяра -
помня аз едно
истински добро:
вярваш ли в "бандера роса",
все ще ходиш гола, боса!
Затова ще кажа ясно -
без да ми е никак тясно:
В ДНИ И НОЩИ СЛЕД УМОРАТА
АЗ ОБИЧАМ ТАНГО-ХОРАТА!
Цвети, 7 ноември 2007,Milonga Roja